Albert láká na Gogouny

Albert

Albert

Společnost Ahold provozující síť prodejen Albert připravila pro své zákazníky další sales kampaň. Od 6. února do 23. března se zákazníkům po celé České republice ve všech prodejnách Albert představují Gogouni z limitované hudební kolekce „Groovy“, která byla vytvořena speciálně pro Ahold.

Za každých 200 korun utracených v prodejnách Albert získá zákazník jednu figurku a jednu samolepku Gogouna, postupně tak lze nasbírat celou sadu, která se skládá ze 41 postaviček. „Kromě figurek budou v prodeji také sběratelská alba a stejně jako u předchozích kampaní nabídneme takzvanou měňárnu, kdy si budou moci sběratelé vyměňovat gougouny přímo v našich prodejnách,“ říká ke kampani marketingová ředitelka společnosti Ahold Zlata Ulrichová.

S kampaní se zákazníci setkají v obchodech, v rámci klasické inzerce, v televizi, v rádiu, v rámci outdoorových nosičů, nebude chybět v Albert magazínu a na webu či Facebooku. Gogouni sice pocházejí ze Španělska, ale kampaň s nimi spojená je lokální. Televizní spot i ostatní komunikaci připravila agnetura Lowe Praha.