Alternativní měření televizní sledovanosti zajistí ACNielsen

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia

Data druhého měření sledovanosti se na českém televizním trhu objeví v listopadu 2013 a jejich dodavatelem pro Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS) bude ACNielsen Czech Republic. Obě strany tento týden podepsaly smlouvu o zajištění elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v ČR metodou peoplemetrů.

„Jsem rád, že se nám po důkladném procesu výběru podařilo s vítězným kandidátem podepsat smlouvu o spolupráci. Nabídka ACNielsen předčila konkurenční nabídku a přesvědčila nás o tom, že pro SPMS bude tím správným partnerem,“ řekl Jan Andruško, generální ředitel skupiny Nova.

Ta je spolu s agenturou Médea zakládajícím členem SPMS. Kromě nich jsou členy sdružení ještě Mountfield a cestovní kancelář Fischer.


„Podařilo se nám úspěšně uzavřít několikaměsíční snažení a věříme, že spolupráce s firmou, která je absolutní špičkou ve svém oboru ve světě ukáže, že jsme se rozhodli správně,“ komentoval podepsání smlouvy majitel agentury Médea Jaromír Soukup. Tem prostřednictvím společnosti Empresa Media kontroluje i televizi Barrandov a časopisy Týden, Instinkt, Sedmička, Popcorm a TOP Dívky.