Asociace komunikačních agentur přejmenovala jednu ze svých sekcí na Aktivační agentury AKA

Boj o nové zákazníky

Boj o nové zákazníky

Sekce iBTL Asociace komunikačních agentur se přejmenovala na Aktivační agentury AKA, což podle iniciátorů daleko lépe vystihuje spektrum a formu služeb, které agentury sdružené v sekci nabízejí. Do budoucna se chce tato sekce ještě více zaměřit na studování a výzkum efektivity jednotlivých komunikačních kanálů. Prvním krokem bude realizace výzkumu komunikačních kanálů a tendencí spojených se změnami spotřebitelského chování v České republice.

„Komunikační průmysl prochází v posledních pěti letech turbulentními změnami. Mění se spotřebitelské chování i proces rozhodování, mění se výše i struktury komunikačních rozpočtů jednotlivých zadavatelů. Všechny tyto faktory nás v reklamním průmyslu vedou ke změně myšlení a náhledu na formu samotné komunikace. Co fungovalo před lety, nyní nemusí. Co funguje nyní, příští rok nemusí. O to větší výzvy před námi stojí. Sekce iBTL AKA se i proto přejmenovala na Aktivační agentury AKA, což daleko lépe vystihuje spektrum a formu služeb, které agentury sdružené v sekci nabízejí,“ řekl předseda sekce David Čermák.

Letos se bude sekce iBTL zaměřovat zejména na realizaci výzkumu komunikačních kanálů a tendencí spojených se změnami spotřebitelského chování v České republice, spoluorganizaci dalšího ročníku soutěže Český Direct a promo 2014 a přípravu konference Aktivačních agentur AKA 2014.

Sekce Aktivačních agentur AKA vznikla v roce 2004 a sdružuje agentury s širokou nabídkou podlinkových disciplín. Sekce Aktivačních agentur AKA je členem IMCC EACA, která zastřešuje evropské národní podlinkové asociace a členem POPAI, zastřešující odborníky a zájemce o reklamu v místě prodeje. Členskými agenturami jsou: Brothers, Garp Integrated, Mather Activation, McCoy & Partner, Momentum Czech Republic, Leemon Concept, Geometry Global, Promotion Factory ČR, Underline a Wellen.