„O reklamu na stránkách Aukra je velký zájem, nabídka totiž obsahuje i atraktivní umístění přímo na homepage Aukra, kterou navštíví přes 1,5 milionu uživatelů měsíčně,“ říká František Peterka z AdMarketu a dodává: „Největší výhodou inzerce na Aukru je pro klienty možnost oslovit zákazníky přímo na místě, kde se rozhodují o nákupu, a efektivně tak podpořit svůj prodej. Další výhodou je možnost cílení reklamy do jednotlivých produktových kategorií na Aukru.“
AdMarket díky zařazení Aukra do svého portfolia nabízí nové balíčky personalizované reklamy v rámci holdingu Allegro Group CZ. „Portfolio našich projektů nabízí skvělou příležitost pro efektivní reklamu, kdy Aukro a Heureku doplňují specializované projekty jako Otomoto.cz, Bezrealitky.cz nebo servery ze segmentu cestovního ruchu a další projekty,“ říká CEO Allegro Group CZ Jakub Havrlant.
Podle předběžných údajů údajů z NetMonitoru navštívilo v září portály AdMarketu 3,5 milionu reálných uživatelů a AdMarket se tak zřejmě stal trojkou v návštěvnosti na českém internetu.