Aukro láká kampaní majitele e-shopů

Sluchátka od Aukra

Sluchátka od Aukra Zdroj: archiv

Portál Aukro.cz pověřil agenturu Marco BBN, aby vytvořila directmailovou kampaň, kterou chce zlákat ke spolupráci vlastníky e-shopů.

Získat nové zákazníky z řad majitelů e-shopů v segmentu dům a zahrada a posilovat komunikaci s B2B zákazníky, to jsou hlavní cíle directmailové kampaně obchodního portálu Aukro.cz. Kampaň zdůrazňuje, že na Aukru se nyní prodává již ze dvou třetin nové zboží.

Aukro realizovalo kampaň společně s komunikační agenturou Marco BBN, kterou si vybralo ve výběrovém řízení. „Jedním z klíčových sdělení pro oslovené majitele e-shopů bylo vysvětlení změn na Aukru, které se mění na marketplace s nabídkou značkového zboží. Dále bylo naším cílem informovat o novém prodejním kanálu pro e-shopy,“ představil vítězné řešení Pavel Marek, managing director Marco BBN.

„Vybrali jsme přes pět set e-shopů v segmentu dům a zahrada a připravili pro ně zásilku – krabičku se sluchátky a osobní dopis. Sluchátka symbolizují osobní přístup a exkluzivitu spolupráce, kdy je naše nabídka určena takzvaně pouze pro adresátovy uši,“ uvedl Martin Skopálek, sales director obchodního portálu Aukro.

Aukro dopisem vyzývá adresáty k registraci jejich e-shopu na microsite prodej.aukro.cz/vip, kde majitelé e-shopů najdou všechny potřebné informace. Agentura pro portál navrhla kreativu direct mailu, připravila podklady pro microsite (včetně natočení videí) a celou directmailovou kampaň zrealizovala. „Výsledky bychom měli znát v průběhu dubna,“ informoval Skopálek.