Během dneška se na Aukru objeví celkem šest iPadů za ceny do 500 Kč. Umístěny budou v kategoriích, kde by tablety za normálních okolností nikdo nehledal. „O tom, kdy a kde se iPady objeví, se dozví pouze naši fanoušci na Facebooku. Tam dáme zájemcům o výhodný nákup nápovědu,“ vysvětluje marketingová ředitelka Allegro Group CZ Alexandra Poláková.
Kromě Facebooku bude Auro akci komunikovat bannerovou reklamou, přímo na Aukru, v newsletterech i s využitím PR. „Cílem celé akce je vtáhnout do vánočních nákupů kromě stálých i nové zákazníky, kteří mohou na Aukru nakupovat i bez registrace. Pro iPad jsme se rozhodli zcela záměrně, chceme na něm ukázat, že i takovéto zboží se na Aukru prodává a posunout díky této akci vnímání Aukra, kde se běžné dá koupit nové značkové zboží za pevné ceny, “ říká Poláková.
Na nabídku iPadů navážou i další produkty za atraktivní ceny, do konce týdne to budou další dva. „Po prvním týdnu chceme kampaň vyhodnotit, ale dá se předpokládat, že v podobném duchu bude předvánoční komunikace pokračovat dál,“ řekla Strategii PR specialistka Allegro Group Michaela Paležová.