Aukro pojalo vánoční kampaň produktově

Aukro, Vánoce 2011

Aukro, Vánoce 2011

Zatím nejmasivnější kampaň v historii obchodního portálu představuje výhody programu Aukro + a také konkrétní produkty z předvánoční nabídky.

„Aukro se s novým programem Aukro + dále posouvá do světa renomovaných obchodních portálů s nabídkou nových produktů za pevné ceny,“ říká marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ and SK Alexandra Poláková. „V programu vystavují své zboží pouze prověření prodejci, za které rádi poskytneme zákazníkům garanci kvality, rychlého dodání, výborné ceny nebo vrácení zboží. Velkou výhodou je i nákup bez registrace, který pro některé uživatele znamenal určitou bariéru při rozhodování o nákupu.“

Kampaň zpracoval centrální tým marketingu Allegro Group CZ ve spolupráci s kreativní agenturou Konektor. V médiích je nasazena od 1. listopadu a poběží do Vánoc. „Naší kampaní chceme informovat o změnách naše stávající ale i novým zákazníkům. Zvolili jsme proto velmi výrazný vizuální styl, který pro nás znamená zásadní posun v komunikaci Aukra. Do virtuální říše vánočních přání jsme zasadili tři postavy – ženu, muže a holčičku, kteří při výběru vánočních dárků využívají všechny benefity Aukra. Vznikly tak tři základní TV spoty s produktovou nabídkou pro ženy, muže a děti,“ informuje Poláková. Mediální mix doplní také inzerce v tisku a v outdoorových i online médiích.

Na spoty narazí i návštěvníci internetových stránek a Youtube kanálu Aukra: