Bannerová reklama v červnu klesla na 466 milionů korun

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: ctk

Hodnota bannerové reklamy v červnu proti předchozímu měsíci klesla o 12 procent na 465,7 milionu korun. Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Meziročně bannerová reklama v ceníkovém srovnání zaznamenala pokles o 18 procent. Za obchodníkem Internet Mall, který v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionu korun, se v žebříčku zadavatelů dále umístil Czc.cz s inzercí v hodnotě 13,7 milionu korun a za ní Porsche ČR, která využila reklamní prostor v hodnotě 10,7 milionu korun.

Desítka největších provozovatelů vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 412,8 milionu korun, z toho nejvíce Seznam.cz se 146,4 milionu korun.

AdMonitoring sleduje reklamní investice do plošné reklamy na internetu. Zahrnuje tři zdroje: hlášení zapojených médií, nezávislý monitoring internetových médií a zpětnou kontrolu mediálních agentur. Hodnoty jsou uváděny v ceníkových cenách.