Bašta řídí obsah v Konektoru Social

Lukáš Bašta, Konektor Social

Lukáš Bašta, Konektor Social Zdroj: Konektor

Do Konektoru Social nastoupil Lukáš Bašta, který se bude na pozici head-of-content starat o sjednocení obsahových strategií pro jednotlivé klienty.

Do agentury pro obsahový marketing Konektor Social přichází Lukáš Bašta, a to na nově vytvořenou pozici head-of-content. Agentura tak reaguje na sílící tlak na tvorbu obsahu na různých kanálech, které je potřeba strategicky sjednotit.

„V pozici head-of-content bude Bašta zodpovědný za klíčové projekty agentury a jejich supervizi z hlediska obsahu. Agenturou proudí obsah ve všech formách, textový, multimediální, pracujeme s opinion leadery, youtubery, celebritami, stavíme weby a obsahové huby, pracujeme s placenými kanály, vlastněnými, sdílenými i získanými. A rolí head-of-content je sladit veškerý obsah na jednotlivých klientech do jednotného mocného proudu, který překoná cíle a očekávání klienta,“ dodává Rostislav Starý, partner společnosti Konektor Social.

Bašta bude pracovat na klientech, jako je Sazka, Česká spořitelna, Hollandia nebo Milka. Do agentury přešel z projektu Applikace, kde měl na starost obsah webu, pořadu a sociálních sítí. Mimo to je spoluzakladatelem dvou start-upů (Flinq a To je masáž!), kterým se staral o grafický design, marketing i PR. Dříve působil jako editor časopisu Score a magazínu TN.cz.

Studoval Fakultu elektrotechnickou ČVUT, zajímají ho moderní technologie, mobilní aplikace a sociální sítě.