Radiohouse, projekt dvou dosavadních rivalů Media Bohemia a Lagardere Active, vznikl před několika dny v reakci na spojení dvou mediálních domů Mafra a Prima. Do firmy obě skupiny vložily padesátiprocentní podíly prostřednictvím Regie Radio Music (RRM) a Media Marketing Services (MMS).
„Nabídka nepotřebovala dlouhého zvažování. Jde o vizionářské spojení, které je velkou manažerskou a obchodní výzvou. Vím, že trhu nabídneme nové služby a produkty, které posílí postavení rádia v reklamním mediamixu,“ řekl Michal Beran. Do Radiohouse přichází z mediazastupitelství televize Prima Media Club, které necelé dva roky vedl. Předtím strávil 16 let na různých obchodních pozicích ve skupině Lagardére Active, kterou opouštěl z pozice ředitele RRM.
„V obchodní struktuře Radiohouse se nám podařilo dát dohromady nejlepší lidi na trhu,“ dodal Daniel Sedláček.