Billborec 2013: Sexy téma přilákalo rekordní počet soutěžících

Letošní téma jediné tuzemské soutěže věnované výhradně venkovní reklamě znělo: „Prodává sex?“. Na tuto otázku se snažili odpovědět soutěžící na 86 přihlášených návrzích a porota jejich práce hodnotila z hlediska originality, kreativního využití standardního formátu a také podle toho, do jaké míry se podařilo naplnit zadání.
Na shortlist nakonec postoupilo sedm prací, tři vítězné návrhy budou vyhlášeny 23. května. Hlavní cenou pro nejlepší je měsíční kampaň na billboardových plochách pořadatelské společnosti Outdoor Akzent.
Do finále soutěže Billborec 2013 postupují:
Božská trojice (Tereza Talichová a Zuzana Gregorová/Havas Worldwide Prague):
Iluze volby a volba iluze (Jan Rídl a Matěj Lacko):
Všechno ven! (Roman Číhalík/VCCP):
(S)prosté věty (Pavel Čada a Dušan Koutský):
Mozek (Karolína Tesárková a Lenka Sobotková/Made by Vaculik):
Hambáče (Petr & Neil/Y&R Praha):
Proměna ceny (Miro Budiš/ Havas Worldwide Prague):
Představené práce jsou seřazeny podle čísel, pod kterými soutěžily. Jejich pořadí v žádném případě nenaznačuje konečné výsledky soutěže.
O předchozích ročnících soutěže se více dozvíte zde:
nebo zde: