Billborec 2013: Sexy téma přilákalo rekordní počet soutěžících

Billborec 2013

Billborec 2013

O finalistech 8. ročníku soutěže o nejlepší a nejoriginálnější grafický návrh billboardové plochy je rozhodnuto. Bylo přihlášeno 86 prací, což je více než dvojnásobek loňské účasti, a porota, které předsedal chief creative officer Havas Worldwide Prague Eda Kauba, vybrala sedm nejlepších.

Letošní téma jediné tuzemské soutěže věnované výhradně venkovní reklamě znělo: „Prodává sex?“. Na tuto otázku se snažili odpovědět soutěžící na 86 přihlášených návrzích a porota jejich práce hodnotila z hlediska originality, kreativního využití standardního formátu a také podle toho, do jaké míry se podařilo naplnit zadání.

Na shortlist nakonec postoupilo sedm prací, tři vítězné návrhy budou vyhlášeny 23. května. Hlavní cenou pro nejlepší je měsíční kampaň na billboardových plochách pořadatelské společnosti Outdoor Akzent.

Do finále soutěže Billborec 2013 postupují:

Božská trojice (Tereza Talichová a Zuzana Gregorová/Havas Worldwide Prague):Billborec 2013Billborec 2013

Iluze volby a volba iluze (Jan Rídl a Matěj Lacko):Billborec 2013Billborec 2013

Všechno ven! (Roman Číhalík/VCCP):Billborec 2013Billborec 2013

(S)prosté věty (Pavel Čada a Dušan Koutský):Billborec 2013Billborec 2013

Mozek (Karolína Tesárková a Lenka Sobotková/Made by Vaculik):Billborec 2013Billborec 2013

Hambáče (Petr & Neil/Y&R Praha):Billborec 2013Billborec 2013

Proměna ceny (Miro Budiš/ Havas Worldwide Prague):Billborec 2013Billborec 2013

Představené práce jsou seřazeny podle čísel, pod kterými soutěžily. Jejich pořadí v žádném případě nenaznačuje konečné výsledky soutěže.

O předchozích ročnících soutěže se více dozvíte zde:

nebo zde: