BMW ovládlo Pec

BMW: vizuály pro lyžařské středisko

BMW: vizuály pro lyžařské středisko

Společnost BMW Group připravila ve spolupráci s reklamní agenturou MAB Czech branding zimního střediska Pec pod Sněžkou. Značka sází na co nejužší kontakt se svými zákazníky a příznivci.

Kampaň v oblíbeném horském středisku začala koncem ledna a značka by měla být vidět doslova na každém kroku, konkrétně na vlecích a na sjezdovkách ve správě Sitour, na horské bobové dráze Relaxpark a dalších plochách ve správě střediska. Kromě toho BMW v Peci chystá i řadu doprovodných aktivit.

Branding je synergickým propojením ATL i BTL komunikačních aktivit značky BMW a jejich vozů xDrive s pohonem všech kol. Nadlinka běží od začátku ledna v TV právě se spotem xDrive Village, dealerská síť má k dispozici osm mutací printové inzerce a pět mutací billboardů a bigboardů.

BMW se v Peci stalo partnerem dětské lyžařské školy, kde se značka objeví vedle OOH ploch i na helmách a vestách. V Peci je umístěn speciální skleněný box, ve kterém je vystaven jeden model BMW X3. Během celého února bude na místě probíhat BMW xDrive Tour. Zájemci si budou moci dvakrát denně vyzkoušet vozy BMW xDrive. O akci se návštěvníci dozvědí více z letáku distribuovaného v místních restauracích a hotelích.

BMW: jeden z vizuálů pro Pec pod SněžkouBMW: jeden z vizuálů pro Pec pod Sněžkou