Bonusový program iBOD České spořitelny startuje 7. října

Česká spořitelna

Česká spořitelna Zdroj: Profimedia

Na více než 1000 místech u celkem 32 partnerů startuje 7. října nový multipartnerský bonusový program pod značkou iBOD. Principem iBODu, jehož obdobou jsou programy Nectar ve Velké Británii či PayBack v Německu, je odměnit zákazníky za jejich nákupy v široké síti partnerských obchodů.

Projekt bude provozovat společnost Věrnostní program iBOD, jejímž prvním akcionářem je Česká spořitelna. Následně se akcionářská struktura může rozšiřovat o další hlavní partnery programu. K partnerům programu patří například Bambule, Auto Kelly, Datart, Fokus optik, Husky, PPL, Woodface a další. Zákazníci si budou moci nasbírané ibody směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberou z katalogu na www.ibod.cz.

Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 miliony českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou.

Programy Nectar ve Velké Británii využívá 20 milionu Britů. PayBack má v Německu přes 26 milionů členů.