Bosch nabízí zákazníkům peníze

Přizpůsobivá pračka Bosche

Přizpůsobivá pračka Bosche Zdroj: archiv

Výrobce praček Bosch přišel s cashbackovou kampaní, kterou má v Česku na starosti agentura AG Geronimo.

Značka Bosch z portfolia BSH domácí spotřebiče připravila na jaro hned několik kampaní. Tou největší v tisku a onlinu je kampaň na pračky VarioPerfect. Komunikace je podpořena cashbackem ve výši až 2000 Kč, který je podmíněn registrací do databáze Bosch, kteoru si tak značka rozšiřuje a posléze s nimi může komunikačně dále pracovat napřímo. Akce poběží do konce června.

Kampaň oslovuje lidi ve věku 25–45 s vyššími a středními příjmy, jinak však Bosch stále více cílí i na nižší střední třídu.

Kampaň pro značku Bosch lokalizovala u nás agentura AG Geronimo. Motiv vizuálu se čtyřmi pračkami a šedým pruhem převzala z celosvětové kampaně, sama připravila text a vytvořila microsite a bannery.

Od ledna 2014, kdy agentura zvítězila v kreativním tendru, zajišťuje pro Bosch katalogy, inzerci a online. Spolupracuje také v kampaních na kávovary Tassimo ze skupiny BSH.