Bruno Ferrari se vrací k reklamě

Samir Hauser

Samir Hauser

Generační šansoniér a kabaretiér Samir Hauser, známý také pod pseudonymem Bruno Ferrari, posílil kreativní tým agentury Ogilvy&Mather jako nový textař. Momentálně pracuje především na kampaních pro Pilsner Urquell pro český a slovenský trh, pro ČEZ a Home Credit.

Své zkušenosti z reklamní branže získal v agenturách McCann Erickson, Grey a Generace. Působil také například v televizi Nova jako kreativní producent non-fiction pořadů. Poté se věnoval několik let pouze muzice. „Nyní jsem se rozhodl dát si hudební pauzu a vrátit se opět reklamě,“ říká o svém návratu do světa reklamy Samir Hauser. Samir Hauser pracuje na klientech Pilsner Urquell pro Česko a Slovensko, ČEZ a Home Credit. V současné chvíli především na Pilsneru

Jeho hudební kariéra je velmi pestrá. Je zakladatelem kabaretního rallye Zlatá kozačka a zpěvákem a textařem legendární elektronické skupiny Vanessa. Během svého působení na hudební scéně spolupracoval s Alexandrem Hackem z Einsturzende Neubauten nebo s Johnem Fryerem – producentem, který stál u zrodu prvních desek Depeche mode nebo NIN.