Budějovický Budvar vsadil na nový design lahví

Budvar

Budvar

Budějovický Budvar přišel na trh s novými obaly pro pivo Budweiser Budvar. Hlavními cíli tohoto kroku je sladění vzhledu obalů s hodnotami značky, lepší identifikace výrobků spotřebitelem, snížení počtu variant etiket a zvýšení výkonu stáčíren lahví. Stávající etikety se používaly od roku 2005.

Zejména po zásadní změně komunikace značky v roce 2010 starý design obalů postupně přestával plnit svou funkci a nevyhovoval podle Budvaru ani požadavkům trhu. Pivovar proto přistoupil k modernizaci všech obalů. Design navrhlo slovenské designérské studio 3H Creative. V nedávné době již byla provedena například i obměna nápojového skla nebo výměna plastových přepravek.

„Nový obalový design značky Budweiser Budvar zachovává klíčové prvky, jako jsou tvar láhve, barevnost skloviny, logo a primární barevné kódování, přitom se ale posouvá k modernějšímu tvarosloví a větší designové čistotě,“ vysvětluje změnu Marek Honetschläger, manažer pro inovace z Budějovického Budvaru.