Budvar v nové kampani opět sází na své "Ne"

Budvar

Budvar

Cílem kampaně Budweiser Budvar, která má slogan „Ne z nás dělá to, čím jsme“ je prohloubit povědomí o značce a jejích hodnotách. Kampaň je stejně jako její loňská premiéra rozdělena do dvou částí. První je produktová, druhá imageová. Kreativu zajišťovala agentura Kaspen/Jung von Matt.

„V první části kampaně ukazujeme čtyři hlavní produktová Ne, která značku Budweiser Budvar provázejí po celou dobu její existence, a která leží v základu jedinečné chuti a kvality piva z naší produkce,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru. Jedná se o Ne nahrazování původních surovin, Ne zkrácení 90 dnů ležení, Ne prodeji vlastního jména a Ne přesunutí výroby z Českých Budějovic. Hlavními nosiči této části kampaně budou venkovní reklamní plochy a propagační materiály v restauracích a prodejnách.

Druhá, imageová část se věnuje hodnotám značky. Její nosnou částí jsou televizní spoty doplněné tiskovými vizuály hlavních postav kampaně, kterými jsou lidé vybraní z galerie často neznámých hrdinů současnosti – Galerie Ne. Po loňské dvojici Tříska-Pollert vybírá značka Budweiser Budvar další dvě osobnosti. Hrdiny televizní kampaně jsou Stanislav Tišer, romský boxer, který se snaží přilákat mladé narkomany z ulice ke sportu, a Petr Němec, jehož boj proti bankovním poplatkům se stal diskutovaným mediálním tématem.

„Záměrně jsme vybrali osobnosti, které nejsou příliš známé, aby věhlas jejich jmen nepřebíjel samotnou myšlenku kampaně. A sice že to, čemu řekneme ne, o nás vypovídá více než to, nač kýváme. Ne našich hrdinů jsou lidská, univerzální a jasná,“ vysvětluje Jana Kubištová.

Kampaň navrhla agentura Kaspen/Jung von Matt. Režii spotu zajistil Andre Stringer.