Business Factory se pouští do kreativy

Business Factory

Business Factory Zdroj: archiv

Agentura Business Factory zajišťuje od března 2016 servis při vytváření a správě obsahu a kreativní činnost v digitálním prostředí, speciálně na sociálních sítích. Zároveň spouští program Fejsbookers.

Program Fejsbookers, který je vytvářen společně s TV Prima, je služba umožňující inzerentům efektivně využívat vlivu tvůrců virálního obsahu. Nyní je v programu registrovaných již přes 30 tvůrců. „Do jejich videí je možné vkládat product placement, který můžeme díky našim pokročilým technologiím efektivně a cíleně doručovat správnému publiku na Facebooku a garantovat výsledky takové komunikace,“ říká Petr Jelínek, Prague Office Director Business Factory.

Business Factory je připravena se účastnit výběrových řízení nejenom jako technologický dodavatel, nové služby postupně nabízí svým partnerům. Zajišťuje je tým, který postavila agentura z interních zdrojů na zkušených lidech, kteří mají velmi dobrou znalost prostředí a hlavně technologií, jež výrazně napomáhají při správě reklamních kampaní a hlavně jejich výkonu.

„Od startu pražské kanceláře před půl rokem se u facebookové reklamy zaměřujeme na výkon ve velké škále, a protože disponujeme pokročilou platformou ROIHunter, daří se nám tyto cíle doručovat. Velmi jsme zvažovali, zda-li se do nových oblastí pustíme. Přesvědčily nás diskuse s našimi partnery a velká poptávka po těchto službách, nad kterými musíte přemýšlet i s ohledem na technologické možnosti. Navíc výkon v prostředí, ve kterém se pohybujeme, je silně ovlivněn právě relevancí obsahu, zaujetím a zapojením uživatele. Tyto předpoklady budou stále důležitější i v budoucnu. Naši přidanou hodnotu v oblastech obsahu i kreativy vidím právě v kombinaci detailních znalostí a reálných zkušeností s technologiemi, co vše umožňují a kde jsou případné limity. Díky tomu dokážeme už od počátku přemýšlet s jejich zapojením a akcelerovat tak doručení stanovených cílů,“ doplňuje Petr Jelínek.

Business Factory v současnosti vytváří a řídí kampaně ve více než 40 zemích po světě.