Cannes in Prague? Workshopy povedou legendy

Cannes in Prague

Cannes in Prague Zdroj: Lionhearted

Lionhearted a AdHackers přivezou 9.–11. listopadu to nejlepší z letošního ročníku kreativního festivalu Cannes Lions do Prahy. Cannes in Prague zahájí inspirativní Creativity Booster Day následovaný dvěma dny kreativních workshopů BriefFest.

Tréninková a poradenská společnost Lionhearted, jež je oficiálním reprezentantem festivalu kreativity Cannes Lions pro Českou republiku a organizátorem národního kola soutěže Young Lions, pořádá třídenní akci Cannes in Prague. 9. listopadu se koná Creativity Booster Day, který bude nabitý osobnostmi, jež letos rozhodovaly o tom, kdo si odveze nejvýznamnější ocenění v reklamě. Šest porotců z Cannes se podělí o jejich zkušenosti a trendy v komunikaci značek. Předvedou nejzajímavější kampaně z kategorií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & Activation a Radio.

„Kouzlo dobré kreativity spočívá v tom, že přináší prokazatelně lepší obchodní výsledky. To je hlavní důvod, proč tuto akci děláme. Chceme, aby čeští zadavatelé reklamy byli úspěšnější a aby se v Česku rodily kampaně, které se pak budou používat pro inspiraci ostatních,“ vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted.

„Když v jednom dni uvidíte víc než šedesát příkladů nejzajímavějších kampaní z celého světa a budete diskutovat o tom, co doopravdy znamená skvělá komunikace, tak vás to nabije tak, že dokážete dělat líp cokoli, co děláte. Vezměte svůj tým, klienta, agenturu a zažijte to společně. Pak se pusťte do vaší nové kampaně a vytvořte něco mimořádného,“ láká Jež.

Konference bude doplněna projekcí vítězných filmových reklam a výstavou nejúspěšnějších tiskových inzerátů.

ceny na Cannes Lionsceny na Cannes Lions | LionheartedV Praze se objeví canneským zlatem ověšení kreativci

Profirádci

Na Creativity Boosted Day navazuje 10. a 11. listopadu kreativní workshop BriefFest, který nabídne kreativcům a klientům osvojení si metod tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze, mezinárodně uznávaného školitele a tvůrce kreativních nástrojů ze společnosti The Mindscapes.

„Ti klienti, kteří přijdou s reálným zadáním pro vlastní značky, budou tvořit komunikační koncepty v uzavřených týmech. Odnesou si použitelné návrhy konceptů,“ dodává Jan Řehák ze spolupořádajících AdHackers.