Ceny za kreativní reklamu získaly spoty T-Mobile i Škody
V kategorii TV / Cinema získaly zlato hned dva navržení. Jedním z nich byly vánoční reklamy firmy T-Mobile Czech republic s Jakubem Kohák a Bolkem Bolívkou od agentury Saatchi & Saatchi. Druhé zlato dostal motivační spot společnosti Škoda Auto pro uchazeče o zaměstnání s názvem „Kam až Vás může životopis zavést“ od agentury Leagas Delaney Praha. Kampaň s ručně vytvořeným papírovým světem dostala i bronz za komunikační design a její rozhlasová verze získala stříbro.
Velmi vysoko hodnotila porota také kampaň Budějovického Budvaru „Vítězná výzva“ od Kaspen/Jung von Matt. V kampani se společnost ptala fanoušků českého národního hokejového týmu, co udělají, když Češi vyhrají mistrovství světa. V kategorii On-line kampaní dostala Vítězná výzva zlato a celkově mezi kampaněmi dosáhla na stříbro.
Podívejte se na záběry ze slavnostního večera:
Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 20. ročník. Soutěž v Česku každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, takže vítězné práce automaticky postupují do této evropské soutěže, která se koná v Barceloně.