Češi mají zlato z Cannes!

Vítězové z Cannes  - Lucie Koutná a Ondřej Krátký

Vítězové z Cannes - Lucie Koutná a Ondřej Krátký

Mladí čeští kreativci zopakovali ohromný loňský úspěch – v soutěži Young Lions v kategorii Media získal tým Lucie Koutná a Ondřej Krátký ze Starcom MediaVest zlato. Strategii o tom informoval partner společnosti FLEMedia René Jež.

„Je to zatím největší úspěch české reklamy a je o to cennější, že se po roce opakuje,“ radoval se René Jež. V minulém ročníku „Mladých lvů“ totiž ve stejné kategorii získala zlato dvojice Kateřina Huňová a Hana Kudrátová z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Letošní vítězové ze Starcomu do Cannes postoupili jako nejlepší z národního kola. V něm představili návrh komunikační strategie domova pro přestárlé umělce. Jejich úspěch v Cannes bude oficiálně vyhlášen v úterý večer.

Porota v Cannes potvrdila správnost výběru porotců v kole národním. „Je zřejmé, že porota v lokálním kole vybrala dobře a může nás jenom těšit, že máme takové kvalitní mladé reklamní tvůrce. Je to pro nás velké povzbuzení,“ řekl Strategii René Jež z FLEMedia, oficiálního reprezentanta festivalu Cannes Lions v Česku.

Young Lions je soutěž, která je od roku 1995 vyhlašovaná v rámci reklamního festivalu Cannes Lions. Vznikla jako podpora mladých kreativců do 28 let. Ti mají pouhých 24 hodin na odevzdání konceptu dle zadání. Do finále v Cannes postupují vítězové národních kol.