Do koncertní sezóny 2012/2013 vstupuje Česká filharmonie se svým, historicky prvním, reklamním spotem. Ten poběží v České televizi ve dvou vlnách (jarní – duben, podzimní – září/říjen), a také v art kinech Aero, Světozor a Bio OKO. Reklama zobrazuje filharmoniky během koncertu ve Dvořákově síni v Rudolfinu ve chvíli, kdy začínají hrát Dvořákovu skladbu „Karneval“.
Další průběh skladby má ale ke klasickému provedení hodně daleko. Ve spotu se objeví i šéfdirigent Jiří Bělohlávek. Kreativní nápad pochází z dílny reklamní agentury Euro RSCG, s citem pro hudební prostředí ho natočila režisérka Alice Nellis. Spot má i svou zvukovou podobu, kterou pro stanice Českého rozhlasu namluvil herec a hudebník Marek Eben.
„Chceme ukázat posluchačům, že klasická hudba je nápaditá, a že špičkové hudební umění je stejně poutavé jako tanec nebo sport. Samozřejmě tak činíme s nadsázkou. Věříme, že také diváky pobaví, jak vtipně lze vyjádřit, že čeští filharmonici skutečně žijí hudbou,“ vysvětluje koncept generální ředitel České filharmonie David Mareček.
Česká filharmonie odstartovala svou kampaň již v březnu v pražském metru. Vizuály v oranžovém odstínu zobrazují jednotlivé členy orchestru jako výrazné osobnosti. Sezónu 2012/2013 dále podpoří korporátní branding na pražských tramvajových linkách. S tvářemi hudebníků se tak máme možnost potkat již cestou na koncert do Rudolfina.