Česká filharmonie má svůj první spot

Nový spot České filharmonie

Nový spot České filharmonie

Novou koncertní sezónu 2012/2013 zahájila Česká filharmonie velkorysou mediální kampaní. Cílem je přiblížit náš nejlepší symfonický orchestr jako živé společenství hudebních profesionálů, které jejich povolání velmi baví. To podtrhuje i současný claim „Žijeme hudbou.“ Jádro kampaně tvoří televizní spot a jeho rozhlasová verze. Doplňují ji reklamní rámečky v metru, CLV, billboardy v novém vizuálním stylu a branding na vybraných pražských tramvajových linkách.

Do koncertní sezóny 2012/2013 vstupuje Česká filharmonie se svým, historicky prvním, reklamním spotem. Ten poběží v České televizi ve dvou vlnách (jarní – duben, podzimní – září/říjen), a také v art kinech Aero, Světozor a Bio OKO. Reklama zobrazuje filharmoniky během koncertu ve Dvořákově síni v Rudolfinu ve chvíli, kdy začínají hrát Dvořákovu skladbu „Karneval“.

Další průběh skladby má ale ke klasickému provedení hodně daleko. Ve spotu se objeví i šéfdirigent Jiří Bělohlávek. Kreativní nápad pochází z dílny reklamní agentury Euro RSCG, s citem pro hudební prostředí ho natočila režisérka Alice Nellis. Spot má i svou zvukovou podobu, kterou pro stanice Českého rozhlasu namluvil herec a hudebník Marek Eben.

„Chceme ukázat posluchačům, že klasická hudba je nápaditá, a že špičkové hudební umění je stejně poutavé jako tanec nebo sport. Samozřejmě tak činíme s nadsázkou. Věříme, že také diváky pobaví, jak vtipně lze vyjádřit, že čeští filharmonici skutečně žijí hudbou,“ vysvětluje koncept generální ředitel České filharmonie David Mareček.

Česká filharmonie odstartovala svou kampaň již v březnu v pražském metru. Vizuály v oranžovém odstínu zobrazují jednotlivé členy orchestru jako výrazné osobnosti. Sezónu 2012/2013 dále podpoří korporátní branding na pražských tramvajových linkách. S tvářemi hudebníků se tak máme možnost potkat již cestou na koncert do Rudolfina.