Česká pojišťovna rozjela kampaň od agentury Havas

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna spustila jarní kampaň, ve které používá nový vizuál. Tématem kampaně je povinné ručení s klíčovým sdělením „Nenechte si ujet chytrý telefon“. Pro zadavatele kampaň připravila agentura Havas Worldwide.

Kampaň v hlavní roli s „pojízdným chytrým mobilním telefonem“ odstartovala 10. března svou outdoorovou částí. Poté budou následovat televizní a rozhlasové spoty, které bude možné vidět na stanicích Prima Group a na TV Barrandov a ke slyšení budou na Impulsu, Frekvenci 1 a v éteru více než 30 regionálních rozhlasových stanic. Celou kampaň potom doplní bannery umístěné na internetu, například na serverech Seznam.cz, Idnes.cz, Centrum.cz, na Facebooku a ve vyhledávačích.

Klíčové sdělení „Nenechte si ujet chytrý telefon„ informuje o nabídce pojišťovny, kdy k vyšším variantám povinného ručení získají klienti při sjednání pojištění do 18. dubna chytrý mobilní telefon s aplikací „Pojišťovna“.

————-