Česká pojišťovna s online kampaní na cestovní pojištění

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna

red
Online kampaň na podporu svého cestovního pojištění do zahraničí spouští ve středu 19. června Česká pojišťovna. Cílem projektu je komunikovat vlastní asistenční službu, jejíž nabídka je součástí cestovního pojištění. Kampaň, kterou navrhla agentura MediaFactory, začíná na Facebooku.

„Kampaň začne 19. června na Facebooku malým cestovatelským kvízem a bude pokračovat na internetu (PPC a Facebook) až do konce července. Ptáme se uživatelů na jednoduché otázky z typických evropských dovolenkových destinací (např. Co bulharsky znamená води?). Účastníci kvízu soutěží o tři eurovíkendy a další ceny. Zároveň získávají unikátní kód na 30 % slevu na cestovní pojištění. Sleva na cestovní pojištění na Facebook ČP je stimulem zejména pro ty, kteří řeší pojištění na poslední chvíli,“ komentuje kampaň Jan Marek z marketingu České pojišťovny.

Kreativní koncept navrhla agentura MediaFactory. Specialisté online komunikace v České pojišťovně kampaň poté rozpracovali pro Facebook. Na internetu plánuje Česká pojišťovna bannerovou reklamu na serverech o cestování.