Česká pojišťovna spouští sezonní kampaň na cestovní pojištění
Kreativu letní kampaně České pojišťovny dostala na starost agentura Havas Worldwide lPrague.
Česká pojišťovna rozjíždí letní kampaň, která se soustředí na komunikaci cestovního pojištění s důrazem na akční benefit „opuštěná domácnost“. Kampaň končí 31. srpna. Podporuje ji klíčový vizuál se sdělením „Cestovní pojištění, které navíc ochrání domov za vašeho hlídače“ a fotkou domácího hlídače na dovolené.
Letní kampaň má za úkol posílit značku a podpořit sjednávání cestovního pojištění. K vidění bude v tištěných a online formátech, na vybraných venkovních nosičích (například fólie v pražském metru, citylight vitríny, rámečky na místech exponovaných mladé a aktivní cílové skupině) a také na pobočkách a obchodních místech České pojišťovny.
Stejně jako v minulosti stojí za kreativou kampaně agentura Havas Worldwide Prague.