Česká pojišťovna spouští sezonní kampaň na cestovní pojištění

Cestovní pojištění, které navíc ochrání domov za vašeho hlídače

Cestovní pojištění, které navíc ochrání domov za vašeho hlídače Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Kreativu letní kampaně České pojišťovny dostala na starost agentura Havas Worldwide lPrague.

Česká pojišťovna rozjíždí letní kampaň, která se soustředí na komunikaci cestovního pojištění s důrazem na akční benefit „opuštěná domácnost“. Kampaň končí 31. srpna. Podporuje ji klíčový vizuál se sdělením „Cestovní pojištění, které navíc ochrání domov za vašeho hlídače“ a fotkou domácího hlídače na dovolené.

Letní kampaň má za úkol posílit značku a podpořit sjednávání cestovního pojištění. K vidění bude v tištěných a online formátech, na vybraných venkovních nosičích (například fólie v pražském metru, citylight vitríny, rámečky na místech exponovaných mladé a aktivní cílové skupině) a také na pobočkách a obchodních místech České pojišťovny.

Stejně jako v minulosti stojí za kreativou kampaně agentura Havas Worldwide Prague.