Tématem kampaně, která odstartovala 19. srpna a poběží do konce září, je rodina očima dětí. „Rodina je pro nás pro všechny tím nejdůležitějším v životě. Chceme dát najevo, že v České spořitelně rodinám rozumíme a umíme jim pomoci, aby klienti měli méně starostí a více kvalitního času, který mohou strávit se svou rodinou,“ vysvětluje důvod, proč banka cílí právě na rodiny s dětmi, Marek Pšeničný z tiskového centra České spořitelny.
Mediamix se skládá z televize, tisku, rádia, outdooru a on-linu. Reklamní agentura Young & Rubicam připravila tři exekuce televizních spotů a několik jejich stopážových verzí. Součástí kampaně je také microsite Rodinanasbavi.cz, na které už běží soutěž pro rodiny s dětmi a během září Česká spořitelna zahájí spolupráci se skupinou Kašpárek v rohlíku.
Podívejte se na první spot, který je k dispozici:
Nový koncept definitivně vytlačuje bankéře Tomáše a Lenku, kteří komunikaci České spořitelny dominovali od roku 2010 a v život je uvedl tehdejší marketingový ředitel Daniel Šturm. Ten z banky v březnu 2013 odešel a v dubnu byl nahrazen Josefem Havelkou. Rodina nás baví je první větší kampaní, kterou ve své nové funkci Havelka spustil.
Česká spořitelna patří k největším zadavatelům reklamy u nás. V roce 2012 podle monitoringu Admosphere utratila za reklamu 547 milionů korun v ceníkových hodnotách, což ji zařadilo na třinácté místo mezi tuzemskými fimami.
Česká spořitelna - tiskový vizuál kampaně