Česká spořitelna spouští koncept s Palečkovými

Palečkovi v plné sestavě

Palečkovi v plné sestavě Zdroj: archiv

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“, který zavede potenciální zákazníky do trojrozměrného animovaného světa typické české rodinky. Cílem kampaně z dílny Young & Rubicam je zábavnou a hravou formou představit produkty a služby České spořitelny běžným klientům.

Česká spořitelna si Palečkovými bere na mušku širokou veřejnost (mass market) a drobné živnostníky, kterým by život typické české rodinky žijící pohromadě v „šumperáku“ se zahradou v malém městě měl být docela blízký.

„Seriálem“ o Palečkových navazujeČeská spořitelna na dosavadní komunikační koncept Rodina nás baví. Na každodenních radostech a strastech Palečkových chce Česká spořitelna ukázat, že chápe potřeby běžných lidí. Jako první odstartují Palečkovi kampaň na konsolidaci půjček, která začne v médiích 18. března 2015.

Palečkovi na plakátuPalečkovi na plakátu | archiv

Koncept Palečkových má spořitelnu výrazně se odlišit od konkurence. TV spoty budou primárně podporovat značku a posilovat povědomí o poradenské roli poboček ČS.

„V televizi chceme celoročně komunikovat témata spojená s hlavními finančními potřebami klientů a jejich řešením. Divákům říkáme, aby se k nám přišli poradit, protože bankovním produktům často opravdu není lehké rozumět. Na internetu, v rádiu, v tisku a ve všech dalších komunikačních kanálech, které máme k dispozici, se pak zaměříme na podporu konkrétní produktové nabídky. Budou samozřejmě mít i svoji webovou stránku a profily na Facebooku,“ říká ke kampani Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny.

Děda PalečekDěda Paleček | archivPalečkovic kluciPalečkovic kluci | archiv

Produkci spotu měla na starosti agentura Young & Rubicam. Podobu animovaných postaviček vytvořilo argentinské animační studio PepperMelon, mezi jehož práce patří kampaně a filmy pro Google, Guardian, Nike, MTV či The Guardian.