České Colpirio chce překonat personalizovanou reklamu Googlu

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Pixabay

Nová česká marketingová platforma Colpirio.com umožňující personalizaci digitální reklamy i obsahu webů v reálném čase se chce stát alternativou tradičních reklamních sítí, jako je Google.

Colpirio.com je technologie, která umožňuje efektivní marketingovou komunikaci založenou na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů internetu. Umí získávat anonymizovaná data o chování uživatelů, analyzovat je, srovnat je s nabídkou inzerentů a zobrazit jim v pravý čas takovou nabídku, která skončí s největší pravděpodobností prodejem.

Platforma Colpirio.com je typickou ukázkou využití Big Data technologii v reálném byznysu. Využívá strojové učení a umělou inteligenci k budování behaviorálních profilů uživatelů, ze kterých dokáže pomocí prediktivních modelů určit, jaká nabídka je s největší pravděpodobností zaujme.

„Zjednodušeně řečeno, Colpirio.com prostě ví, po čem zákazníci touží, ještě dříve, než to řeknou,“ říká Vladan Hejnic, CEO Colpirio.com.

Zobrazení nabídky může proběhnout jako personalizovaná nabídka na webu klienta nebo jako bannerová reklama na webu cizím.

Unikátnost platformy spočívá v tom, že pracuje s daty v reálném čase a predikuje chování každého jednotlivého uživatele. Colpirio.com pracuje s téměř sedmi miliony behaviorálních profilů v České republice a má dosah na 87 procent internetové populace. Dokáže zanalyzovat až 30 000 interakcí uživatelů s webem za jedinou sekundu.

Co chci právě teď?

Colpirio.com měří a analyzuje chování uživatelů na webu i veškeré jejich akce, například výběr parametrů při hledání produktů na stránkách, témata přečtených článků nebo anonymizované transakce. Všechny tyto informace pak využívají k vytváření prediktivních modelů, které mají široké spektrum využití v omnichannel komunikaci.

„Naší vizí je personalizovat reklamu v reálném čase. Moderní technologie dnes dokážou výrazně ovlivnit práci marketérů a spolu s ní i svět obchodu a služeb. Profitovat z naší technologie přitom mohou všichni – inzerenti, média i zákazníci, které ochrání od nežádoucí reklamy,“ říká Hejnic.

Colpirio.com necílí jen na český trh. Funguje i v Polsku a Maďarsku, na Slovensku, v Turecku a v Rumunsku a chystá vstup na německý trh. Platformu dnes pilotně využívá například Home Credit pro svůj produkt Japonské půjčky anebo Samsung pro uvedení nového mobilního telefonu S7.

Na projektu již od minulého roku pracuje takřka 30 vývojářů a podílejí se na něm tři významní hráči na trhu internetové reklamy, datové analytiky a personalizovaného marketingu. Společnost Gauss Algorithmic dodala technologie pro cílení a real-time zpracování velkých dat, Internet Billboard infrastrukturu a technologie pro servírování reklamy a VIVnetworks.com technologie pro personalizovaný marketing a síť spolupracujících e-shopů.