Český direkt ovládli Wundermani a Dark Side

Český direkt & Promo

Český direkt & Promo Zdroj: ADMEZ

Čtrnáctý ročník soutěže Český direkt & Promo ovládly agentury Dark Side a Wunderman. Grand Prix udělila porota soutěžní práci Česko v datech, kterou pro SAS institut připravila Dark Side, klientem roku se stal Ford Motor Company.

Do letošního ročníku soutěže Český direkt & Promo bylo přihlášeno 61 prací v 13 kategoriích, tedy přibližně o 15 procent více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“. Novinkou v aktuálním ročníku bylo rozšíření počtu digitálních kategorií ze dvou na pět.

Z celkových 34 udělovaných medailí se nejvíce radovaly agentury Dark Side a Wunderman, k dalším významným medailistům patřily Momentum, Leemon Concept/Interactive, Comtech Group, Made by Vaculik, Geometry Global a Wellen.

Do Evropy

Vítězové soutěže mají právo postoupit do mezinárodního klání, soutěže IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, kterou pořádají Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a Evropská rada pro integrovanou marketingovou komunikaci (IMCC).

Během slavnostního večera vyhlásil spolupořádající Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) i Osobnost českého direct marketingu, kterou se stala Simona Benešová z Bluelink International. ADMEZ ocenil jak její dlouholetou úspěšnou práci ve sféře kontaktních center, tak její patnáctiletou vzdělávací a networkingovou činnost, například na platformě CC fóra.