Český Newton má novou ředitelku, Mašínová se věnuje globálním cílům

Věra Lhotská, Newton Media

Věra Lhotská, Newton Media Zdroj: archiv

CEO skupiny Newton Media Petra Mašínová oznámila vstup do mezinárodního byznysu, novým globálním cílům teď společnost přizpůsobila organizaci vrcholového managementu. Petra Mašínová se bude plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům. Generální ředitelkou Newton Media Česká republika je nově Věra Lhotská.

Řízením aktivit Newtonu v České republice byla pověřena dosavadní zástupkyně generální ředitelky a šéfka marketingu a mediálních analýz Newton Media Věra Lhotská. Podobně, jako je tomu v Polsku a na Slovensku, má tedy Newton Media v Česku vlastní generální ředitelku.

Podle ní je hlavním cílem české části skupiny v roce 2016 posílit servis pro klienty. „Zlepšení péče o zákazníka vychází z detailní znalosti jeho potřeb a jejich naplňování. Připravujeme výrazné zefektivnění našich výrobních procesů, které nám umožní pružněji reagovat na potřeby našich klientů. Jednou z našich hlavních priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí. Newton tím reaguje na měnící se mediální svět a nové technologie,“ uvedla Lhotská.