ČEZ pouští Šťávu do médií

Skupina ČEZ začátkem května oznámila, že zahajuje zákaznický program se slevami na volnočasové aktivity z oblasti sportu, kultury a cestování.

Skupina ČEZ začátkem května oznámila, že zahajuje zákaznický program se slevami na volnočasové aktivity z oblasti sportu, kultury a cestování.

Skupina ČEZ začátkem května oznámila, že zahajuje zákaznický program se slevami na volnočasové aktivity z oblasti sportu, kultury a cestování. Kampaň pro televizi, tisk a online připravila reklamní agentura Mark/BBDO.

Název a logo programu, který má víc než tři sta partnerů z celé republiky, vychází ze zákaznického časopisu Šťáva. V pojetí Mark/BBDO dostalo logo 3D podobu a bylo doplněno symboly, které reprezentují jednotlivá oblasti trávení volného času.

Reklamní agentura Mark/BBDO získala projekt Šťáva do svého portfolia v roce 2012 na základě tendru. V návaznosti na to připravila kreativní koncept, logo, claim, klíčový vizuál a začala řešit grafickou podobu webu. „Televizní kampaň jsme začali připravovat až poté, co se potvrdilo, že jsme součástí skupiny pěti vybraných agentur v tendru na reklamní agenturu, který proběhl letos. Tím jsme vlastně obhájili svoji pozici jako partner Skupiny ČEZ,“ odpovídá Ivana Guri z Mark/BBDO na dotaz, na základě kterého z výběrových řízení agentura kampaň připravuje.

Podívejte se na nový spot:

Na přípravě televizního spotu se podílel také režisér Tomáš Řehořek a produkční společnost Armada Films. Grafické řešení webu připravila agentura Mark/BBDO ve spolupráci s digitální PositiveZero. Vlastní programování realizoval FG Forrest, který pro ČEZ spravuje web. Výběr a koordinaci partnerů pro Zákaznický program Šťáva měla na starosti agentura Ogilvy One.

V oblasti public relations na programu spolupracuje AMI Communications. Komunikace je podpořena facebookovým profilem připraveným agenturou Boomerang Publishing. Ta se stará též o přípravu zákaznického časopisu Šťáva.