ČEZ vydává Šťávu

Skupina ČEZ připravila pro své zákazníky nový čtvrtletník Šťáva. Část z celkového nákladu 2,8 milionu výtisků poputuje do schránek zákazníkům, část bude k dispozici v zákaznických centrech.
„Chceme našim zákazníkům přinášet nejen strohé informace o našich nabídkách, ale chceme je i poučit a pobavit. Proto jsme připravili novou formu zákaznického periodika, která, jak věříme, všechny tyto ambice splňuje,“ uvedla k novince Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka společnosti ČEZ Prodej pro segment Retail a zároveň šéfredaktorka titulu, který přináší tipy, rozhovory, recepty a také informace k nabídce Skupiny ČEZ.
Hlavním materiálem prvního čísla je rozhovor se Zdeňkem Svěrákem a téma věnované elektromobilům. Souběžně s vydáním prvního čísla byly spuštěny i stejnojmenné internetové stránky. Tištěná verze Šťávy bude v průběhu prosince k dispozici v zákaznických centrech ČEZ.