„V příštích měsících bychom rádi změnili formát našich odborných kurzů,“ ozřejmil nové plány institutu Dominik Hrodek. „Naším záměrem je nabídnout kratší intenzivní formy vzdělávání ať už v oboru marketingových komunikací, tak v PR. Velkou pozornost budeme samozřejmě nadále věnovat i novým médiím a komunikaci v digitálním prostředí.“
ČIRMK již několik let využívá unikátní lektorskou základnu, kterou tvoří padesátka nejuznávanějších praktických expertů z oboru. Věrný zůstane i důrazu na praktický charakter výuky tak, aby získané znalosti a dovednosti frekventanti dokázali snadno aplikovat ve svojí praxi. Nezastupitelnou roli budou proto i nadále hrát komunikační tréninky, rozbory případových studií a další interaktivní formy. Nové kurzy institut otevře již letos na podzim.
Český institut reklamní a marketingové komunikace je vzdělávací instituce zřízená AČRA MK a Vysokou školou mezinárodních a veřejných vztahů.