Kampaň „Taste the Feeling“ bude postupně spuštěna během roku 2016 na všech trzích po celém světě a bude obsahovat celou řadu prvků, mezi nimiž bude desítka televizních reklam a více než sto vizuálů vytvořených módními fotografy Guyem Arochem a Nachem Riccim, které budou použity na billboardech, v prodejnách i v digitálních médiích. Součástí kampaně je dále nový systém vizuální identity, nová hymna a znělka a konečně interaktivní digitální aplikace s možností sdílení.
„Různí lidé chtějí od značky Coca-Cola různé věci, ale ať už chtějí cokoliv, chtějí především skvělou chuť a osvěžení. Se strategií ,One Brand' opouštíme koncept kampaní pro více značek a namísto toho přicházíme s kampaní, která bude jediná a společná jak pro naši ikonickou značku, tak zároveň oslavuje produkt samotný,“ uvedl Marcos de Quinto, ředitel marketingu v The Coca-Cola Company.
Nová hymna Coca-Coly z dílny Mercado-McCann
Kreativní kampaň vychází ze základních složek značky Coca-Cola – rukopisné logo, červený kruh a ikonická skleněná lahev – pojatých moderním způsobem a založených na skutečných a autentických okamžicích propojených společně s produktem.
Coca-Cola oslovila při rozvoji kampaně kreativce z deseti různých agentur na celém světě, aby vytvořili návrh nových televizních reklam. Finální desítka televizních reklam vznikla ve čtyřech vybraných agenturách – Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo a Ogilvy & Mather New York. Jednotlivé spoty dávají divákům možnost na chvilku nahlédnout do intimního prostředí každodenních příběhů, pocitů a životních zkušeností, které lidé zažívají, když si vychutnávají ledově vychlazený nápoj Coca-Cola. Na konci každé reklamy se celá rodina produktů značky Coca-Cola představuje společně pod slavným červeným kruhem Coca-Cola.
S Coca-Colou pod tlakem - spot Under Pressure od Ogilvy & Mather
„Kreativním zadáním kampaně bylo oslavit to jednoduché potěšení z vychutnávání si ledově vychlazené Coca-Coly. Univerzální momenty a příběhy vylíčené v kampani byly vytvořené tak, aby oslovovaly naše zákazníky po celém světě. Stejné obrázky a stejné televizní reklamy, které nasadíme v Japonsku, se budou objevovat i v Itálii, v Mexiku a na celém světě,“ řekl Rodolfo Echeverria, viceprezident pro globální kreativní kampaně, digitální svět a propojení se spotřebiteli v The Coca-Cola Company.
Kampaň startuje již nyní šesti televizními spoty, zbylé čtyři budou následovat v průběhu roku.