ČPP končí kančí kampaň

Jeden z výherců, Michal Máša z Prahy (vlevo), si převzal osobní vůz Škoda Fabia od generálního ředitele ČPP Jaroslava Besperáta

Jeden z výherců, Michal Máša z Prahy (vlevo), si převzal osobní vůz Škoda Fabia od generálního ředitele ČPP Jaroslava Besperáta Zdroj: CPP

Petr Novotný , Strategie
Jarní kampaň České podnikatelské pojišťovny (ČPP) spojená se soutěží o šest osobních vozidel dospěla do finále. Výherci z celé republiky si svá auta v hodnotě více než čtvrt milionu postupně přebírají v průběhu září a října.

Jarní kampaň ČPP lákala zejména na to, že novou Škodu Fabii může získat každý, kdo si u pojišťovny sjedná životní nebo neživotní pojištění, vyplní anketní lístek a připojí originální slogan. Za tři měsíce se jich v ČPP sešlo 16 800. Odborná porota složená z odborníků z pojišťovny tak měla velmi nesnadný úkol z tohoto množství vybrat šest nejlepších nápadů.

„Plánujeme, že některý z nich bychom mohli využít pro jednu z našich budoucích reklamních kampaní,“ řekl Jaroslav Besperát, generální ředitel České podnikatelské pojišťovny.

Slavnostní předání cen výhercům probíhá v těchto týdnech na regionálních ředitelstvích, kterých má ČPP šest po celém Česku.

Kampaň ČPP podpořil na jaře nový spot od agentury Arnold Prague s Patem a Matem, který byl k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku.

„Snažíme se být inovativní a každý rok chceme naše klienty něčím překvapit a potěšit. Vedle toho, že mohli soutěžit a vyhrát jeden z šesti nových vozů značky, mohou letos také získat s novou pojistnou smlouvou šekovou bankovku opravňující ke slevě při sjednání některého z dalších produktů naší nabídky,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu.

K vozu navíc získávají výherci od pojišťovny i povinné ručení na první rok zdarma.