ČRo 6 zahajuje kampaň „Naše vysílání vás neuklidní“

vizuál  ČRo 6

vizuál ČRo 6

Český rozhlas 6 spouští v těchto dnech reklamní kampaň zaměřenou na propagaci stanice a vybraných pořadů ve vysílání. V souvislosti s tím vydává nový newsletter a speciální noviny.

Reklamní kampaň, jejíž vizuál se nese v duchu motta „Naše vysílání vás neuklidní“, si klade za cíl upozornit na existenci stanice, která je svým zaměřením určena především náročným posluchačům mluveného slova.

Propagační aktivity jsou pojaté především jako akviziční direct-mailové akce zaměřená na oslovení nových posluchačů a přátel stanice. Průřez týdenní programovou nabídkou Českého rozhlasu 6 se tak objeví mimořádně v tištěné podobě ve formě speciálních 12ti stránkových novin jako inzertní příloha pro všechny předplatitele časopisu Respekt. Současně s tím bude toto speciální vydání novin rozesíláno i v elektronické podobě jako příloha nového newsletteru „Daniel Raus doporučuje“ všem stávajícím i nově osloveným potenciálním posluchačům.

„Našim stávajícím i novým posluchačům nyní nabízíme tento standardní servis ve vylepšeném provedení a v novém obalu. Každý se může již v tuto chvíli zaregistrovat k odběru newsletteru a pravidelně tak získávat výběr toho nejlepšího z našeho vysílání v uplynulém víkendu, včetně podrobného programu Šestky na aktuální týden.“,říká šéfredaktor Řo 6 Daniel Raus.

Direct mailovou akci doplňují v rámci mediamixu také inzeráty ve vybraných periodikách s odpovídající cílovou skupinou. Novinkou pro posluchače je možnost naladit si vysílání stanice na běžných mobilních telefonech s připojením Wi-Fi nebo s datovým paušálem z mobilního rozhraní internetových stránek bez nutnosti stažení speciální aplikace.