Čtvrtníčkova partička valí na Braníček

Kampaň značky Braník z dílny Jana Zátorského

Kampaň značky Braník z dílny Jana Zátorského Zdroj: Branik

Petr Čtvrtníček a agentura Jazz Communications stojí za novou kampaní značky Braník, která poběží napříč celou Českou republikou. Kromě vysílání nového televizního spotu a billboardů bude zahrnovat i aktivity v terénu a spuštění zbrusu nového webu Branik.cz.

Společnost Pivovary Staropramen rozjíždí novou marketingovou kampaň na podporu značky Braník. Kampaň začíná billboardy umístěnými především v oblasti středních a severních Čech a vizuálem party kamarádů s točeným Braníkem, na který kampaň klade důraz.

Koncem května se pak k outdooru přidá televizní a rozhlasová reklama. Televizní spoty, na jejichž vzniku se již po šesté v řadě podílel herec a režisér Petr Čtvrtníček, poběží na stanicích Prima Group, ČT2 a ČT Sport a AT Choice.

Rozhlasové spoty poběží na rádiích společnosti Radiohouse Praha. S Rádiem Blaník pak navíc Braník připravuje od poloviny června speciální akce v rámci jejich kampaně „Milujeme pivo“.

O kreativu kampaně se postarala agentura Jazz Communications, nákup médií zajistila agentura Univeral McCann. Produkci TV spotů si vzala na starost společnost Filmservice. Fotografie jsou z dílny Jana Zátorského.

„Tradičními médii tentokrát ale kampaň nekončí,“ prozrazuje Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky, a dodává. „Braník bude se dvěma pojízdnými hospodami v rozmezí května až srpna cestovat po různých místech a akcích, jako jsou poutě a pivní festivaly., kde lidem nabídne atmosféru Branické hospody, k ochutnání točenou Branickou 11 a nějakou chuťovku k pivu navíc. Celkem má v plánu objet o víkendech až šedesát akcí.“ Realizaci této aktivity zajistila agentura Ritual Communication.

Informace o tom, kde se s točeným Braníkem budou moci spotřebitelé na akcích i v hospodách setkat, najdou na novém branickém webu Branik.cz, který kompletně připravila digitální agentura Newcast.