CzechTourism hledá nové logo

dosavadní logo České republiky

dosavadní logo České republiky

red
Agentura CzechTourism zveřejnila zadání soutěže na novou destinační značku České republiky. Nové logo by mělo co nejlépe graficky a textově postihnout podstatu Česka jako turistické destinace.

CzechTourism mění logo po téměř deseti letech. Reaguje tak na vývoj mezinárodního trhu a výsledky výzkumů o vnímání České republiky očima cizinců, kteří současnou podobu vnímají ve srovnání s ostatními logy jako velmi konzervativní. Budoucí logo se stane základem jednotného vizuálu propagace Česka jako atraktivní turistické destinace a bude určeno především pro prezentaci v zahraničí

„Chceme, aby soutěž byla plně transparentní, naším zájmem je, aby se do ní přihlásilo co nejvíce uchazečů a porota mohla vybírat z kvalitních návrhů. V nedávné době změnilo úspěšně své logo například Slovinsko, Maďarsko či Německo a pokud chceme zůstat konkurenceschopní, musíme se vydat stejnou cestou,“ uvedl k projektu generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Návrhy bude hodnotit patnáctičlenná komise složená ze zástupců agentury CzechTourism, ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraniční nebo Českých center. Odbornou veřejnost v porotě zastoupí například lektor VŠE a bývalý ředitel Asociace reklamních agentur Jiří Mikeš. Vítěz získá jeden milion korun, oceněni budou také autoři návrhů na druhém a třetím místě.

Výsledky soutěže budou zveřejněny na začátku prosince. Celý projekt rebrendingu bude probíhat až do konce roku 2013 a během tohoto období CzechTourism plánuje spustit i masivní kampaň.