Čtyřčlenný tým Swimming Pool bude pracovat pod vedením Belgičana Petera Vijgena, který byl doposud výkonným ředitelem Havas Worldwide Digital. Klientskou sekci agentury bude řídit Australan Even Boesenberg, data a média Maďar Tamas Foldesi a projektovým ředitelem bude Pavel Tůma. V Havasu měli tito lidé na starosti například práce pro značky Volvo, Ceva či Eko-Kom. V rámci nového partnerství s Young & Rubicam bude Swimming Pool plně nezávislý, zároveň se ale stane spřáteleným partnerem dalších agentur skupiny WPP. Ta je největším reklamním uskupením na světě.
Vijgen, který má v oboru více než 15leté zkušenosti, v minulosti získal hned několik prestižních ocenění (Cannes Lions, Mixx Awards, Dutxch spin Awards, Epica a jiné). Vedle Havasu působil také v agenturách Praha Digital, Hullabaloo nebo Boondoggle. Boesenberg má za sebou mimo jiné spolupráci se značkami Citroën, Dove či Jack Daniel’s. Foldesi byl dříve spolumajitelem jedné z prvních maďarských digitálních agentur red-stars Interaktív Kommunikációs Ügynökség Kft. Tůma má kromě Havasu praxi jako projektový manažer společností Media Factory a Actum.
Logo Swimming Pool |
Řady Havasu před koncem roku opustil rovněž Ondřej Pavelek, jenž zde pracoval v pozici Social Media Director pro Eko-Kom, fitness BodyBody, Zuno bank, Westinghouse a další firmy. Pod jeho vedením vznikla agentura Bistro Social, která doplní služby sesterských firem Adexpres, Bistro a Mobile Internet. Bistro Social se má zaměřit na servis v oblasti sociálních médií s přesahem do dalších marketingových disciplín – zejména digitálních projektů, public relations a klasické reklamy.