Display inzerce v létě poklesla o 33 %

Ilustrační foto

Ilustrační foto

V červenci využili zadavatelé internetové display reklamy reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 411 milionů korun. Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zadavatelé využili v červenci roku 2013 bannerovou reklamu v hodnotě, která je téměř o 204 milionů méně než v červnu. Meziroční srovnání je však příznivější – oproti červenci 2012 letos výdaje vzrostly o 13 %. Největším zadavatelem byl znovu internetový obchodník Internet Mall, který v červenci využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionů korun. Na druhém místě byla mezi zadavateli společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a třetím největším zadavatelem byla společnost Invia.cz s inzercí v celkové hodnotě 9,7 milionů korun. U serveru Seznam.cz činil meziměsíční pokles objemu internetové display reklamy 40 a v případě AdActive.cz dokonce 48 %. Šestiprocentního růstu naopak dosáhla CET 21.