Displejová reklama klesla v lednu o polovinu

Výskyt displejové reklamy v lednu 2015 se oproti předchozímu měsíci snížil o 44 procent. Pokles se projevil i v meziročním srovnání, oproti výsledkům stejného měsíce roku 2014 propadla reklama o 18 procent.
Třemi největšími zadavateli byli v lednu internetoví obchodníci. Na pomyslném vrcholu se umístil server Czc.cz, který v lednu využil reklamní prostor v hodnotě 13,3 milionu korun. Druhá skončila Alza.cz s prostorem v hodnotě 11,6 milionu korun a třetí Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 10,3 milionu korun.
Deset největších provozovatelů vystavilo v lednu online inzerci v ceníkové hodnotě 311 milionů korun.
Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.