Displejová reklama měla v březnu hodnotu 440 milionů korun

Displejová reklama útočí

Displejová reklama útočí Zdroj: archiv

V březnu 2015 oblast internetové displejové reklamy mírně rostla. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 440 milionů korun, což oproti únoru představuje nárůst sedm procent. Výzkum provedla společnost Mediaresearch.

V březnu si internetová display reklama polepšila o sedm procent, oproti minulému roku však zaznamenala naopak pokles, a to o deset procent. Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník s elektronikou Czc.cz, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 18,9 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 11 milionů korun společnost Porsche Česká republika a za ní následoval mobilní operátor Vodafone, který využil reklamní prostor v hodnotě 10,6 milionu korun.

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnáníTOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání | archiv

Tabulka uvádí 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé nejvíce využívali. Jen v rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 394 milionů korun.

Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.