Displejová reklama měla v březnu hodnotu 440 milionů korun

V březnu si internetová display reklama polepšila o sedm procent, oproti minulému roku však zaznamenala naopak pokles, a to o deset procent. Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník s elektronikou Czc.cz, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 18,9 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 11 milionů korun společnost Porsche Česká republika a za ní následoval mobilní operátor Vodafone, který využil reklamní prostor v hodnotě 10,6 milionu korun.
Tabulka uvádí 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé nejvíce využívali. Jen v rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 394 milionů korun.
Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.