Soutěž probíhá v pěti kolech a byl pro ni vytvořen web diteroku.maminka.cz. Ten byl spuštěn v den zahájení prvního soutěžního kola na konci května. „Maminka s Dítětem roku se v červnu stala největším webem Mladé fronty, měla deset milionů zobrazených stran,“ uvádí Petr Bednář, ředitel divize Online Mladé fronty.
Čtěte také: Rodiče mohou za pár stovek sledovat své dítě
Zájem o soutěž v čase rostl, o čemž svědčí i skutečnost, že lidé zobrazili každým dnem více stran (viz horní graf). V prvním kole soutěžilo celkem 18 826 dětí. Počet hlasujících dosáhl 437 182. Počet reálných návštěvníků za měsíc ukazuje dolní graf. Díky tomuto a dalším novým projektům vzrostla návštěvnost webů Mladé fronty meziročně o 27 procent.
Soutěž je propagována v lifestylových titulech Mladé fronty, na webech Mladé fronty a pomocí direct mailů.
Dítě roku: počet zobrazených stran během jedné návštěvyPočet reálných návštěvníků za měsíc