Dodavatelem výzkumu návštěvnosti domácích webů bude opět Gemius

Aktuální trendy firemních webovek

Aktuální trendy firemních webovek

Dodavatelem výzkumu NetMonitor pro roky 2015 až 16 bude opět společnost Gemius. Rozhodla o tom výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu. Gemius bude pokračovat v dosavadní realizaci NetMonitoru ve spolupráci s agenturou Mediaresearch, se kterou projekt dodává již od roku 2005. Smlouva o spolupráci bude formálně uzavřena během několika dní.

Nové podmínky vzájemné spolupráce budou mimo jiné obsahovat možnou opci na prodloužení dvouletého projektu až o další dva roky. Hlavním přínosem bude multiplatformní měření poskytující informace o konzumaci online obsahu napříč různými zařízeními, jako jsou počítače, tablety, mobilní telefony nebo chytré televize. V nové vlně bude také možné zkrátit termín dodávky dat, měřit internetová GRP pro reklamní kampaně a mobilní aplikace.

Další účastník tendru, společnost TNS Aisa, již minulý týden oznámil, že z výběrového řízení odstupuje, aniž by uvedl bližší podrobnosti.

NetMonitor je projekt měření návštěvnosti a sledovanosti online obsahu. Poskytuje informace o návštěvnosti webových stránek a sociodemografickém profilu uživatelů internetu v České republice.