E15.cz poráží ostatní weby v odbornosti

E15.cz vnímá jako odborné zpravodajské médium 36 % uživatelů. Ještě výraznější to je mezi uživateli internetu s vysokoškolským vzděláním - 48 % z nich považuje E15.cz za odborné médium. To potvrzuje úspěch strategie E15.cz, která cílí právě na lidi s vysokoškolským vzděláním a nadprůměrnými příjmy. Návštěvnost E15.cz přitom neustále roste. Od dubna 2011 se počet reálných uživatelů E15.cz podle NetMonitoru zvýšil o více než 50 %, v lednu 2012 dosáhl 407 tisíc lidí. Afinita vůči cílové skupině A je 163 %. Web E15.cz vznikl na základech tištěného deníku Mladá fronta E15, který vychází v nákladu 60 000 výtisků denně a který je podle posledního Media Projektu nejčtenějším ekonomickým titulem v Praze. V březnu proběhne podpora deníku především v metropoli, a sice na outdoorových plochách a inzertních prostorech ve vozech metra. Celorepublikově osloví deník E15 diváky FTV Prima v rámci sponzoringu před hlavním zpravodajstvím.