Effie už zná finalisty

Ocenění Effie za nejefektivnější reklamu může letos získat některá z 30 kampaní, které do finále poslala porota. Nejvíce nominací získala agentura VCCP následovaná firmami Momentum Czech Republic, Ogilvy & Mather, McCann Prague, Wunderman, Lowe GGK nebo WMC Grey. Kdo z nich si v sedmi kategoriích odnese bronzové, stříbrné a zlaté Effie, se klienti i tvůrci z reklamních agentur dozvědí během slavnostního večera 5. listopadu v Kině Lucerna. Moderovat ho budou opět Tomáš Měcháček a Tomáš Jeřábek.
Od minulých let se porota odborníků pozměnila. V jejím čele však zůstává Jiří Janoušek z Asociace komunikačních agentur (AKA), která Effie pořádá. O nejefektivnějších reklamách uplynulého období dále rozhodovali David Čermák (Momentum Czech Republic), Miloš Čermák (iHNed.cz), Michel Fleischmann (Lagardère Active ČR), Milan Hladký (Media & Marketing), Hana Huntová (SIMAR), Bronislav Matyšek (Globus ČR), Jakub Petřina (Air Bank), Petra Průšová (Millward Brown Czech Republic), Vladimír Rejlek (Wunderman), Jan Rauschert (Comtech Group), Jana Špačková (Ferrero Česká) a Jan Tuček ze STEM/MARK.
Shortlist letošních finalistů Effie:
Effie je spolu s Louskáčkem považována za nejprestižnější českou soutěž v oblasti komerčních komunikací. Podle licence postupované zakladatelskou společností v USA se koná v 38 zemích a v Evropě má i své kontinentální finále EuroEffie pořádané každoročně v Bruselu.