Effie už zná finalisty

Effie 2014

Effie 2014 Zdroj: archiv

Strategie , Petr Novotný
Už 18. ročník soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2014 zná svoje finalisty. Rozhodla o nich porota podle měřitelných a doložitelných výsledků kampaní. Reklamní agentury letos přihlásily 68 kampaní, které běžely v období od ledna 2013 do června 2014.

Ocenění Effie za nejefektivnější reklamu může letos získat některá z 30 kampaní, které do finále poslala porota. Nejvíce nominací získala agentura VCCP následovaná firmami Momentum Czech Republic, Ogilvy & Mather, McCann Prague, Wunderman, Lowe GGK nebo WMC Grey. Kdo z nich si v sedmi kategoriích odnese bronzové, stříbrné a zlaté Effie, se klienti i tvůrci z reklamních agentur dozvědí během slavnostního večera 5. listopadu v Kině Lucerna. Moderovat ho budou opět Tomáš Měcháček a Tomáš Jeřábek.

Od minulých let se porota odborníků pozměnila. V jejím čele však zůstává Jiří Janoušek z Asociace komunikačních agentur (AKA), která Effie pořádá. O nejefektivnějších reklamách uplynulého období dále rozhodovali David Čermák (Momentum Czech Republic), Miloš Čermák (iHNed.cz), Michel Fleischmann (Lagardère Active ČR), Milan Hladký (Media & Marketing), Hana Huntová (SIMAR), Bronislav Matyšek (Globus ČR), Jakub Petřina (Air Bank), Petra Průšová (Millward Brown Czech Republic), Vladimír Rejlek (Wunderman), Jan Rauschert (Comtech Group), Jana Špačková (Ferrero Česká) a Jan Tuček ze STEM/MARK.

Shortlist letošních finalistů Effie:

Shortlist Effie 2014Shortlist Effie 2014 | Zdroj: archiv

Effie je spolu s Louskáčkem považována za nejprestižnější českou soutěž v oblasti komerčních komunikací. Podle licence postupované zakladatelskou společností v USA se koná v 38 zemích a v Evropě má i své kontinentální finále EuroEffie pořádané každoročně v Bruselu.