Empresa Media připravuje týdeník MarketingSalesMedia

Jaromír Soukup

Jaromír Soukup

Vydavatelství Empresa Media vstupuje do segmentu B2B titulů. Na přelomu dubna a května by měl poprvé vyjít týdeník MarketingSalesMedia, který povede bývalý šéfredaktor Marketing&Media Daniel Köppl.

Nový titul má být určen lidem s rozhodovacími pravomocemi především v obchodních a marketingových odděleních. Podle Köppla výzkumy v poslední době ukazují, že pozornost vedení firem se obrací od klasického marketingu k obchodním oddělením a oddělením na pomezí marketingu a obchodu, na což titul reaguje. „Naším cílem je přinášet informační servis lidem, kteří ve firmách mají na starosti nejen marketing, ale mají i odpovědnost nebo spoluzodpovědnost za prodeje,“ uvedl Köppl.

Na tvorbě redakčního obsahu se budou podílet také Radana Čechová nebo Bohuslav Bohuněk, kteří dříve působili v marketingově zaměřených titulech společnosti Economia, jež vydává Marketing&Media. Bohuněk titul po odchodu Köppla na konci loňského roku dočasně řídil. Od března vede Marketing&Media Václav Sochor.

Společnost Empresa Media spjatá s podnikatelem Jaromírem Soukupem vydává zpravodajský titul Týden či společenské týdeníky Instinkt a Sedmička. Od loňského září je součástí jejího portfolia také televize Barrandov.