Epka od ČEZu vyhrála Českou cenu za PR

Česká cena za PR

Česká cena za PR Zdroj: APRA

Asociace public relations agentur vyhlásila výsledky 11. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Ceny byly uděleny ve všech 22 kategoriích, absolutním vítězem se v konkurenci 113 přihlášených projektů stal projekt „EPP Pomáhej pohybem – sportuji pro sebe i pro ostatní“, vytvořený Skupinou ČEZ a Nadací ČEZ.

Všechny kategorie 11. ročníku České ceny za PR byly velmi dobře obsazené. V počtu přihlášek letos dominovaly agentury AMI Communications (46), PR.Konektor + Konektor Social (19), Bison & Rose (13), Pram Cosulting (12) a Native PR (12). Tyto agentury měly také nejvíce přihlášek proměněných v nominaci na shortlist. Nejvíce ocenění si nakonec odnesly agentury AMI Communications (11), PR.Konektor + Konektor Social (5) a Dark Side (4).

„Letošní ročník zdůraznil trend multioborového přístupu českého PR. Soutěží stále více projektů, které překračují hranici tradičního PR, a tyto kampaně vítězí. Špičkové kampaně PR používají nejen práci s tradičními médii, ale sociální sítě a online komunikaci, reklamu, direct marketing, event marketing a další disciplíny marketingové komunikace,“ řekl Jan Kučmáš, předseda APRA.

Tři stovky tleskaly Epce

Vyhlášení výsledků České ceny za PR se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, které již tradičně patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky, večerem provázel Ondřej Hejma.

V konkurenci 113 přihlášených projektů se absolutním vítězem stal projekt „EPP Pomáhej pohybem – sportuji pro sebe i pro ostatní“, vytvořený Skupinou ČEZ a Nadací ČEZ. Skupina ČEZ řešila, jak dát vědět o svých prospěšných aktivitách a darech a hlavně, jak do nich zapojit veřejnost tak, aby mohla rozhodovat o tom, koho zábavně, jednoduše a v souladu s trendy podpořit. A tak se zrodila “Epka“. Uživatelé mobilní aplikace, kterých je dnes přes 155 tisíc, svým pohybem sbírají body pro veřejně prospěšné projekty. Komu je přidělí, tomu Nadace ČEZ přispěje finančně.

Ondřej Hejma v roli moderátora České ceny za PR a Barbora Bělíková s Janem Kučmášem z pořádající APRAOndřej Hejma v roli moderátora České ceny za PR a Barbora Bělíková s Janem Kučmášem z pořádající APRA | APRAOndřej Hejma v roli moderátora České ceny za PR a Barbora Bělíková s Janem Kučmášem z pořádající APRA

Vítězové České ceny za PR
I. Komunikační disciplíny
Řidičkou v týmu C.S.CARGO (náborová kampaň), C.S.CARGO, AMI Communications
EPP Pomáhej pohybem – Sportuji pro sebe i pro ostatní, Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
Češi 1990–2015, KPMG Česká republika
IKEA sousedská večeře, IKEA Česká republika, PLEON Impact
Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava, ArcelorMittal Ostrava, AMI Communications
Jizerská 50, Ski klub Jizerská padesátka, RAUL
Vánoční klip aneb Stačí si utweetnout, O2 Czech Republic
II. Oborové kategorie
Olé olé!, Porsche Česká republika - divize SEAT, AC&C Public Relations
Oblékáme se chytře, módní řetězec KiK, Native PR
Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera?, Alzheimercentrum, AMI Communications
#P8NočníSvět – foť mobilem jako profík, Huawei Technologies (Czech), Inspiro Solutions
Pragulic, ERSTE Stiftung, Weber Shandwick
Představení designového konceptu ZETOR by Pininfarina, ZETOR TRACTORS, AMI Communications
Řidičkou v týmu C.S.CARGO (náborová kampaň), C.S.CARGO, AMI Communications
Gambrinus plzeňským hrdinům, aneb hrajeme s Viktorkou, Plzeňský Prazdroj a FC Viktoria Plzeň, Botticelli PR, TRIAD Digital Agency
IKEA sousedská večeře, IKEA Česká republika, PLEON Impact
III. Komunikační nástroje
Příloha zaměstnaneckých novin - 120 let, ŠKODA AUTO
Videoseriál Můj stroj, ŠKODA AUTO
Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera?, Alzheimercentrum, AMI Communications
Tisková konference ePokladna – na EET jsme připraveni, Vodafone Czech Republic, AMI Communications
Bitva národů – jak PR dostalo 9000 lidí na Petřín, Historical Medieval Battle International Association, Ogilvy Public Relations