Euronics točí vánoční spoty. Byli jsme u toho.
Televizní část nové kampaně Euronicsu se natáčela celý pátek ve Studiu Pokrok na pražském Žižkově. Přišli jsme právě ve chvíli, kdy se dokončovala jedna z deseti plánovaných verzí. „Pracujeme od devíti hodin a všechny spoty musejí být hotové během dnešního dne,“ vítá nás Account Manager agentury Ogilvy & Mather Tomáš Kadlec. Společně s ním pak pozorujeme cvrkot na place, který řídí režisér David Sís.
Na krátké povídání o kampani si našli čas zástupci klienta. „Loňská kampaň předčila naše očekávání, lidé si o ní vyprávěli v hospodě nebo v práci a podobně příznivou akceleraci očekáváme i od právě připravované komunikace,“ říká marketingový manažer Euronicsu Vít Šerý a dodává, že cílem kampaně je přilákání lidí do prodejen a zároveň posílení značky Euronics.
Podívejte se na jeden z loňských spotů Euronicsu:
Vytvoření nového konceptu dostala na starosti stejně jako loni reklamní agentura Ogilvy & Mather Morava, ale neměla to snadné, získání zakázky totiž předcházelo výběrové řízení. „Snažíme se o netradiční pojetí, nechceme lidi do ničeho tlačit, ale spíš zaujmout a pobavit,“ vysvětluje ještě Vít Šerý. Na rozdíl od loňských spotů, ve kterých se vystřídalo několik herců brněnského studia Komediomat, se v připravované kampani kromě elektrospotřebičů objeví jediný herec, Jan Plouhar. Kampaň odstartuje v polovině listopadu.