Evžen Drtina: Svět nám neutekl | E15.cz

Evžen Drtina: Svět nám neutekl

Evžen Drtina
Evžen Drtina
• 
ZDROJ: Archiv autora

Pavel Pichl

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Ve srovnání se zahraničím jsme na tom podobně, říká letošní Osobnost českého direct marketingu generální ředitel agentury Wunderman Evžen Drtina. Ocenění dostal od Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ).

Jak je na tom DM u nás ve srovnání se zahraničím?

Myslím, že se nemáme za co stydět. Přesto, že jsme vybíhali později, myslím, že se nám podařilo náskok srovnat a dnes jsou mnohé kampaně naprosto srovnatelné se světem. A je to určitě i díky tomu, že directmarketing není jen o kreativitě (na kterou slyšíme nejvíce nářků, když se položí otázka o našem srovnání se světem), ale hlavně o strategii, datech, pilotování, nových kanálech, učení se atd., což jsou věci, které nás klienti nechají dělat ve stejném a možná i větším rozsahu než za hranicemi.

Jaké jsou jeho perspektivy v době sociálních sítí?

Já vidím budoucnost v našem oboru pozitivně. Pan Wunderman, kterému se někdy říká „Otec direct marketingu“, začal termín direct marketing používat před 50 lety a nedávno v nějakém rozhovoru řekl, že je s ním teprve na začátku a možnosti jeho rozvoje jsou obrovské. A například sociální sítě - co je to jiného než direct marketing.

Jaké jsou výhody direct marketingu oproti jiným způsobům marketingové komunikace?

Direct marketing se nejvíce přibližuje normální mezilidské komunikaci. Je měřitelný a tím pádem lze tuto komunikaci neustále zlepšovat.

Autor: Pavel Pichl

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah